مصاحبه آرشیو خبر ها
بازیکن جدید یوونتوس : یووه بیشتر از همه مرا می خواست

بازیکن جدید یوونتوس : یووه بیشتر از همه مرا می خواست

پائولو دیبالا توضیح می دهد که چرا از بین پیشنهاد های متعددی که داشت، یوونتوس را انتخاب کرد.

استعداد آرژانتینی سابق پالرمو، امروز آخرین بازی خود را برای این تیم انجام داد و فردا برای انجام آزمایشات پزشکی به تورین خواهد آمد. این در حالیست که باشگاه های زیادی به دنبال او بودند اما در نهایت او بیانکونری را انتخاب کرد، دیبالا حالا از دلایل این انتخا می گوید:

"یووه بیشتر از همه مرا می خواست."

"آن ها واقعا مرا می خواستند و به طور جدی با باشگاه صحبت کردند و پیشنهاد هایی ارائه دادند، این مهم ترین دلیل است. قطعا می توانم در آنجا قهرمانی اسکودتو و خیلی از موفقیت های دیگر را تجربه کنم، یووه همیشه به دنبال پیروزی است. همیشه برای پیروزی بازی خواهم کرد و می توانم همراه با یووه به قهرمانی های زیادی برسم."

"هرگز نمی توانم دوران بی نظیرم را اینجا در پالرمو فراموش کنم، از روز اول حضورم در اینجا، بسیار خوشحال بوده ام."

"می دانم که قرار است برای یووه بازی کنم، به همین خاطر باید تلاش بیشتری کنم و بهتر شوم و مطمئنم که می توانم این کار را انجام دهم."

"امیدوارم توز بماند، با حضور او یادگیری و تطبیق با تیم برایم بسیار آسان تر می شود."

دیبالا در سال 2012 با مبلغ 12 میلیون یورو به پالرمو پیوست که در شرایطی بازیکنی با این سن و سال مبلغ زیادی محسوب می شد، مبلغ انتقال او به یووه حالا به چیزی حدود 40 میلیون یورو می رسد، خودش درباره این موضوع می گوید:

"وقتی به پالرمو آمدم، همه می گفتند که بسیار گران هستم، اما با گذشت زمان نشان دادم که توانایی های خوبی دارم و توانستم روند پیشرفتم را ادامه دهم. در یووه نیز همینطور خواهد بود، مردم خواهند گفت باشگاه پول بسیار زیادی پرداخت کرده، اما با تمرکز و آرامش سعی می کنم نمایش های خوبی در بیانکونری داشته باشم."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: